Broj 15/16
Sadržaj
- “Žena”, fetiš, partikularizam: artikuliranje kineskog filma s međukulturalnom problematikom
- Borilačka vještina zvana ‘kinematografija’
- Broj 15/16
- Depolitizirana politika, različite komponente hegemonije i sumrak šezdesetih
- Djelovanje s margina: urbani film i nezavisni redatelji u suvremenoj Kini
- Države, tržišta i kapitalizam, istočni i zapadni
- Kako bi razumio Kinu, moraš postati Kina
- Kako prevesti “Kulturnu revoluciju”?
- Kineska revolucija i Kineska komunistička partija
- Kopanje starog bunara: rad na društvenoj fantaziji u suvremenom kineskom filmu
- Kulturna revolucija – posljednja revolucija?
- Mao Ce Tung: Marksistički gospodar bezakonja
- Promjene u načinu proizvodnje: “globalizacija”
- Sadržaj
- Tigar, zmaj i anđeli: Hollywood, Tajvan, Hong Kong i transnacionalna kinematografija
- Transkulturalni prostori: prilozi poetici kineskog filma
- Uspon Kine i slom svjetske kapitalističke ekonomije: Može li svjetska kapitalistička ekonomija preživjeti uspon Kine?
- Zapad je crven – Politika i estetika u godardovim ‘Maovim godinama’ (Années Mao)